Re: FW: lednice a myčka

Martin Janovský martian at seznam.cz
Mon Sep 3 17:10:04 CEST 2012

Ahoj,

myčku berem určitě a lednička je na zvážení.. no vždycky se to dá nechat ležet bez napájení, aby to nežralo..

Oboje, či aspoň tu lednici bych směřoval přímo na Masnou.
Mám od Pavla kontakt na majitele haly, je tedy možné otevřít halu častěji než pouze o pracovních víkendech.

Otázkou je odvoz.. jaké máme možnosti?
- Trendy má auto
- stát se členy http://autonapul.org/ (půjčují i vozík)
- Vaizard má prý taky možnosti