base48 na guadecu?

Jozef Mlich xmlich02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jun 6 13:31:03 CEST 2013

On Thu, 2013-06-06 at 12:49 +0200, Milan Bartos wrote:

> diky za nazor. Popravde receni Tvoje posledni veta me vydesila
> natolik, ze sem o jakekoliv moznosti zucastnit se prestal premyslet.
> IMHO lepsi zpusob jak nalakat lidi je poskytnout jim aspon v zakladu
> pouzitelne prostredi u ktereho se nebudou bat co z veci co pouzivali
> v pristi verzi zmizi nebo bude totalne prekopany.

Ahoj,

mam pocit, ze jsem uplne nevyjadril to co chtel sdelit. Nerad bych
nekoho desil. Pod pojmem nalakat jsem mel namysli nalakat k navsteve.

Cilem konference je mimojine potkat se zajimavymi lidmi. Radi bysme aby
prisli i lide z mistni komunity. Vy z toho mimojineho muzete mit
propagaci vaseho hackerspace.

Predpokladam, ze byste mohli dostat taky nejaky volne vstupenky, v tuto
chvili ale nemuzu nic slibit.

Dalsim pozitivem je, ze pokud se ti nelibi co lide z gnome foundation
delaji s gnome shell, tak je to dobra prilezitost se s nimi pohadat.
(-;

--
Jozef Mlich <xmlich02 at stud.fit.vutbr.cz>