Project Czyborg - ČT 25.6.2020

Roman Hudec lomien at gmail.com
Fri Jun 19 14:18:52 CEST 2020

Tento čtvrtek dorazí do bejsu Jakub Jahl, zakladatel Satanovy Komunity a
člen spolku Czyborg.

Nedavno sem totiž reagoval na jejich výzvu, viz. odkaz zde:

https://satanovakomunita.cz/2020/06/ceske-kyborgicke-cile-na-rok-2020-2021/

A pozval sem ho na exkurzi a na pokec. Odpověděl toto:

´Zdravim:) jeste se nezname, ale dostal jsem na vas tip a kontakt. Jsem
clen CZyborg spolku a chceme v CR zacit s inplantaci ruznych modifikaci.
Vase Base48 vypada velice zajimave a chtel jsem se zeptat, zda byste
meli zajem se zapojit. Mohl bych prijet, ukazat zakladni plany a vy
byste mohli říct, co by z vaseho hlediska bylo realizovatelne. Co vy na to?´

No takže prostě dorazí ve čtvrtek navečer na meetup.

Pokud vás zajímají témata jako Transhumanismus či Satanismus, nenechte
si tuto příležitost ujít

LOMIEN